X
نرم افزارهای حسابداری حسیب

نرم افزار حسابداری ابزار فروشی

نرم افزار حسابداری ابزار فروشی

با توجه به تنوعِ اقلامِ کالا در خرده فروشان و عمده فروشانِ رنگ و ابزار و یراق آلات در انواعِ فروشگاه های صنعتی، کشاورزی، ساختمانی، کابینت، لوله و اتصالات، چوب و ام دی اف، سیم و کابل، الکتریکی، پلاسکو و لوازم آشپزخانه، شاید بتوان گفت مهم‌ترین شاخص‌ها برای بهترین برنامه یا نرم افزار حسابداری و انبارداری و ثبت فاکتور فروش در فروشگاه رنگ و ابزار و یراق فروشی، عبارتند از:

سهولت کاربری، تعریف جامع کالا و خدمات، تعریف جامع اشخاص، ثبت جامع فاکتور، خزانه داری، گزارش روزانه کاربر، گزارش لیست مشتریان و فروشندگان، گردش حساب مشتریان و فروشندگان، تریل فروش کالا، تریل انبار، کاردکس کالا، ترازنامه و ترازهای آزمایشی، گزارشات سود و زیان، گزارش اصلاحات و حذفیات، گزارشات رسمی حسابداری، گزارش فصلی خرید و فروش، ارتباط با سخت افزارهای فروشگاه، تریل عملیات، طراحی چاپ فاکتور / گزارش / سند و قبوض، انعطاف لازم برای سلیقه‌های مختلف در تنظیمات و مدیریت فروشگاه مجازی؛ که این ويژگی‌ها همگی در نرم افزار حسابداری حسیب نت به خوبی دیده می‌شود.

نرم افزار حسابداری حسیب ابزار با داشتن رابط کاربری ساده و کاربرپسند مناسب فروشگاهی بزرگ و کوچک بوده و امکان استفاده از یک سیستم حسابداری را بدون نیاز به دانش و تجربه قبلی در زمینه حسابداری برای کاربران فراهم می‌آورد.

امکانات نرم افزار حسابداری ابزار حسیب

برخی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین امکانات نرم افزار حسابداری ابزار حسیب نت عبارت هستند از:

  • امکان تعریف کالا به تعداد نامحدود
  • امکان تعریف رسته، گروه و زیرگروه برای کالاها و خدمات
  • امکان معرفی و مدیریت انبارها به تعداد نامحدود
  • امکان معرفی کاربران به تعداد نامحدود
  • امکان معرفی صندوق به تعداد نامحدود
  • امکان ثبت محل قرارگیری کالاها در انبار
  • 4000 قلم کالای از پیش تعریف شده
  • امکان ثبت محل قرارگیری کالاها در قفسه، ستون و ردیف موردنظر
  • چاپ همزمان فاکتورها و حواله‌ها در چند انبار
  • امکان باز بودن چند فاکتور فروش به‌صورت همزمان
  • امکان تعیین نقطه صفر کالا
  • امکان ثبت شماره سریال کالا
  • امکان برگشت از فروش کالا در فاکتور فروش
  • قابلیت تعریف واحدهای مختلف برای کالاها (از قبیل عدد، کیلو، مترمربع و...)
  • پشتیبان‌گیری از اطلاعات به‌صورت دستی و اتومات
  • و ...

به همراه

ثبت همزمان چندین فاکتور

با نرم افزار حسابداری حسیب ابزار شما قادر خواهید بود، هم‌زمان چندين فاکتور را به‌صورت نیمه‌کاره باز نگه داشته و به‌راحتی هر‌يک از آن‌ها را ويرايش کنيد. اگر حین ثبت سفارش برای یک مشتری قصد ثبت سفارش برای مشتری دیگری را داشته باشید، با حسیب نت خواهید توانست فاکتور وی را به همان صورت رها نموده و برای مشتری دیگر فاکتور جديدی تقاضا کنيد. حتی می‌توانيد آن فاکتور را باز نگه داشته و به گزارش انبار برويد، يا گردش حساب يک فروشنده را بررسی کنيد و بعد به فاکتور مشتری باز گرديد.

فرم های نرم افزار حسابداری


طراحی چاپ فاکتور

فاکتور دلخواه خودتان را چاپ کنید. به‌راحتی اجزای فاکتورها و حواله‌ها را برای چاپ طراحی کنيد. بخش وسیعی از اجزای تشکيل‌دهنده‌ی يک فاکتور به اختيار شما روی فاکتور چاپ خواهد شد. تعيين اندازه‌ی متن، نوع متن، محل قرارگيری و متن عناوين همگی قابل تعیین توسط کاربر خواهند بود. همچنين چاپ يا عدم چاپ اجزا، عکس کالا، بارکد کالا، ابعاد کالا، محل قرارگيری کالا در انبار و ... تنها بخشی از امکانات طراحی چاپ است که شما می‌توانيد آن‌ها را مشخص نماييد. نمونه فاکتور طراحی شده مخصوص فروشگاه ابزار و یراق توسط نرم افزار حسیب نت.

نمونه فاکتور ابزارفروشی نمونه فاکتور ابزارفروشی جدید

ثبت اطلاعات کامل در فاکتور فروش

با نرم افزار حسیب ابزار تمامی مواردی را که در انجام معامله دخالت دارند، در فاکتور فروش  ثبت نماييد. درج اقلام کالا با تعيين درصد افزايش يا تخفيف قيمت، شماره سريال، مقدار کالا در دو واحد شمارشی، ماليات ارزش افزوده، کرايه، مبالغ دريافتی از مشتری، چک‌های دريافتی از مشتری، انبار و مشتری را با ابزارهای مناسب انتخاب و در فاکتور ثبت نماييد. همچنین هديه‌های تشويقی به مشتريان نيز در فاکتور قابل ثبت است. امکان ثبت بازارياب و راننده و خودرو نيز قابل افزايش است.

ثبت کامل مشخصات اشخاص

هر آنچه از مشتريان و فروشندگان خود می‌دانيد در حسيب ثبت نماييد. اعم از نام، شماره تلفن‌ها، شماره حساب‌های بانکی و شماره کارت‌ها، معرف، استان و شهر، منطقه و مسير، عکس و امضا و چندين اطلاع ديگر. همچنین پس از ثبت و در آینده خواهید توانست گزارشات را براساس هريک از اين مشخصات محدود کنید.

کاردکس کالای مشتری از سنوات قبل

با حسیب نت مطمئن تجارت کنيد. در هنگام خريد و فروش به‌راحتی می‌توانيد سابقه‌ی خريد و فروش کالای منتخب را با مشتری منتخب ببينيد. حتی سابقه از سنوات قبل تا به امروز قابل نمايش است. يا سابقه‌ی خريد و فروش کالای منتخب را با همه‌ی مشتريان ببينيد و يا سابقه‌ی خريد کالا را بررسی کنيد. چند قدم پيش‌تر برويد! در زمان ديدن کاردکس کالا می‌توانيد به‌راحتی فاکتور هر رديف در کاردکس را ببينيد و در صورت داشتن جواز آن را ويرايش نماييد.

تعریف کامل مشخصات کالا

نامِ کاملِ کالا شامل: رسته، گروه، زیرگروه، مارک، نشان و نام - موقعیتِ کالا در هر انبار که در حوالۀ خروج هم چاپ شود، اعم از: قطعه، ردیف، ستون و طبقه - تصویرِ کالا که هنگام جستجوی کالا، کاربر و مشتری بتوانند آن را ببینند و در فاکتور هم چاپ شود - تامین‌کنندگان هر کالا - تیپِ قیمت‌های مختلفِ فروش برای هر کالا برای گروه‌های مختلف مشتریان - تعیینِ سه واحدِ شمارشی برای هر کالا اعم از: عدد، بسته و کارتن - شماره سریال در مورد اقلام دارای سریال - ثبتِ بارکدِ استاندارد - تعیین نقطۀ سفارش - تعیینِ سهم بازاریابان برای هر کالا - تعیین هدیه به ازای مقداری از خرید یک کالا

دريافت و پرداخت وجوه نقد

هرگونه جابه‌جايی وجوه نقد را در حسيب ثبت نماييد. با تفکيک منوهای دريافت و پرداخت نقد و انتقالی، در کل 4 گزينه در عمليات روزانه برای اين امور وجود دارد. با امکانات مناسبی هم براساس کد و هم برحسب نام؛ هر سرفصل دريافت يا پرداخت کننده وجوه را انتخاب نماييد. حسيب مانده هر حساب منتخب را نيز بلافاصله پس از انتخاب سرفصل نمايش خواهد داد.

گزارش سنواتی

برای اخذ گزارشات هر حسابی از سنوات قبل تا به امروز نياز به تغيير سال مالی نيست. در همين سال مالی تاريخ مبدأ گزارش را تعيين کنيد (حتی مربوط به سال‌های قبل) و مشروح گردش حساب را از آن تاريخ تا به امروز ملاحظه فرماييد. حتی می‌توانيد فاکتور، رسيد، قبض، حواله و اسناد هر حساب را چه در سال مالی جاری و چه در سال‌های مالی قبل در همين گزارش ببينيد.

تعيين محدوده گزارش اشخاص براساس مشخصات فردی

گزارش مشتريان و فروشندگان را براساس هريک از اطلاعات شخصی محدود نماييد. اگر از مشتری فقط شماره تلفنی را می‌دانيد، يا وجهی به حساب شما واريز شده و از او شماره کارت را می‌دانيد، يا بخشی از آدرس او را می‌دانيد؛ با داشتن کوچک‌ترين اطلاع از مشتری می‌توانيد او را در ليست مشتريان پيدا کنید.

فیلم معرفی نرم افزار حسابداری حسیب نت

نسخه‌های نرم افزار حسابداری ابزار حسیب

برای مشاهده قیمت، لیست امکانات و تهیه نسخه‌های مختلف نرم افزار حسابداری ابزار حسیب نت می‌توانید به صفحات زیر در سایت حسیب نت مراجعه کنید:

نرم افزار حسابداری ابزار طلایی نرم افزار حسابداری ابزار نقره ای نرم افزار حسابداری ابزار برنزی

سایر ویدیوهای معارفه

گزارش تریل فروش کالا و خدمات در حسیب نت
گزارش گردش حساب مشتریان و فروشندگان
تعریف جامع کالا و خدمات
تعریف جامع اشخاص
گزارش لیست مشتریان و فروشندگان در حسیب نت
گزارش تریل انبار
رتبه بندی این مطلب:
4/8
Print

5 نظر در مطلب "نرم افزار حسابداری ابزار فروشی" ثبت شده است

Avatar image

حسینی

1401/08/04 10:36 ق.ظ

سلام در نرم افزار حسیب فاکتورهای فروش یا پیش فاکتور فروش رو میشه بصورت تصویر یا pdf ذخیره کرد؟


Avatar image

پشتیبان حسیب

1402/03/06 08:19 ق.ظ

سلام

بله، در نرم افزار حسیب نت امکان ذخیره مستقیم تصویر فاکتورها و یا پیش فاکتورها بصورت فایل jpg. وجود دارد.

و جهت دریافت خروجی pdf. هم میتوان از نرم افزار جانبی PriPrinter و یا برنامه های جانبی مشابه استفاده نمود.


Avatar image

salimzade

1401/12/07 09:07 ق.ظ

آیا در حسیب میشه چند انبار مختلف تعریف کرد و همزمان از چند انبار مختلف فروش انجام داد؟


Avatar image

پشتیبان حسیب

1402/03/06 08:25 ق.ظ

درود بر شما

بله حتما این امکان وجود دارد. با داشتن قابلیت چند انباری، میتوان در یک فاکتور فروش از انبارهای مختلف کالا انتخاب و در فاکتور ثبت نمود.


Avatar image

کاربر مهمان

1402/03/10 03:12 ب.ظ

در نرم افزار حسابداری ابزار میشه برای کالاها حد تعیین کرد تا وقتی موجودی کمتر از اون مقدار شد سیستم پیغام هشدار بده؟!

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
join our telegram channel
دی ان ان