پس زمینه آبیجعبه نرم افزار حسیب نتWindows Formwindows logosSQL DATABASE.net platform
Print Wallpaperفرم کار جدول پیگیری در نرم افزار حسابداریکار جدول پیگیریمدیریت جریان چاپ
پس زمینه آبیفرم آمادگی کالا در نرم افزار حسابداریثبت تصویر و مسیر هر کار در فاکتورثبت مراحل از طراحی تا آمادگی کارچاپ تصویر ، ابعاد و مساحت کار در فاکتورکار جدول پیگیریارسال پیامک آمادگی و تحویل کار به مشتری

امکانات نرم افزار حسابداری چاپخانه حسیب نت

برخی از ویژگی‌های مهم در نرم افزار حسابداری چاپخانه و مدیریت چاپ و بنر حسیب نت به شرح زیر می‌باشد.

کار جدول پیگیری در نرم افزار حسابداری چاپخانه

با نرم افزار حسابداری چاپ حسیب نت کارهای در جریان را به راحتی مدیریت کنید. هر مرحله‌ی انجام کار را می‌توانید در حسیب ثبت کرده و به این ترتیب مدیران پیگیری کار، از روند انجام کارهای باز، همیشه گزارشات به‌روزی خواهند داشت. همچنین در صورت صلاح‌دید می‌توانید مشتریان خود را با ارسال پیامک از روند انجام کار باخبر سازید. این جدول می‌تواند برای ثبت آمادگی کار نیز به کار رود. کاربر به راحتی با یک تبلت در انبار حرکت کرده و از روی تصویر کار، آمادگی آن‌ها را در حسیب ثبت می‌کند؛ در این زمان نیز امکان ارسال اتومات پیامک به مشتری جهت اطلاع‌رسانی آمادگی کار او وجود دارد.

فرم کار جدول پیگیری در نرم فزار چاپ

درج تصویر کار در فاکتور و چاپ آن در نرم افزار حسابداری

چاپ تصویر هر کار در فاکتور مشتری با نرم افزار حسابداری چاپخانه حسیب نت امکان پذیر است.

با توجه به امکان طراحی فاکتور می‌توانید در هر ردیف فاکتور جایی به تصویر کار تخصیص دهید؛ حتی در چاپ بنر و فلکسی امکان چاپ ابعاد، کل مساحت و توضیح کار نیز وجود دارد. همچنین به‌راحتی اجزای فاکتورها و حواله‌ها را برای چاپ طراحی کنید. بخش وسیعی از اجزای تشکیل‌دهنده‌ی یک فاکتور به اختیار شما روی فاکتور چاپ خواهد شد. نمونه فاکتور طراحی شده مخصوص کار چاپ و تبلیغات با نرم افزار حسیب نت.

تعریف مراحل انجام کار در نرم افزار چاپخانه

انواع مراحل کار چاپ را تعریف کنید. اعم از چاپ افست، بنر، فلکسی، کاتالوگ، لباس کار، بادکنک، کارت ویزیت و سایر. همینطور برای هر کدام هر تعداد مراحل که لازم می‌دانید به‌طور جداگانه تعریف نمایید. مثلا برای کارت ویزیت این مراحل متصور است:

1. طراحی 2. فیلم و زینگ 3. چاپ 4. سلفون 5. برش

مدیریت مراحل انجام کار در نرم افزار حسابداری

ورود کار به هر مرحله از چاپ را ثبت کنید. با توجه به نوع کار می‌توانید مراحل انجام آن را در نرم افزار حسابداری چاپخانه ثبت نموده و سرعت پاسخ‌گویی روند کار به مشتری را بالا ببرید؛ همچنین دید بهتری نسبت به گلوگاه‌های پر ترافیک کار داشته باشید. در صورت تمایل برای هر ثبت، حسیب می‌تواند مشتری را با ارسال پیامک از روند کار مطلع نماید.

مدیریت کارهای آماده تحویل در نرم افزار

آماده شدن کار را ثبت کنید. به محض آماده شدن کار، این موضوع مهم را در حسیب ثبت نمایید؛ این کار زمان پاسخ‌گویی شما به مشتری را به‌طور محسوسی کاهش می‌دهد. همچنین حسیب می‌تواند موضوع آمادگی کار را با پیامک به مشتری اطلاع دهد. حتی درصورتی‌که آمادگی کار به مشتری اعلام شده باشد و مشتری در تحویل گرفتن کوتاهی نموده باشد، حسیب می‌تواند هر چند روز، بنا به صلاح‌دید شما مجددا با ارسال پیامک آمادگی کار را به او یادآوری نماید.

تحویل طول و عرض کار و محاسبه مساحت

طول و عرض کارهای دوبعدی را برحسب سانتی‌متر و یا متر تحویل دهید. محاسبه‌ مساحت بر عهده حسیب است. قیمت واحد مساحت کار و تعداد رول‌های کار و توضیح و تصویر و مسیر ذخیره‌سازی را هم حسیب می‌تواند نگهداری کند.

درج محل ذخیره‌سازی تصویر قابل چاپ در فاکتور

نگران حجم اطلاعات و سوابق مشتریان نباشید. به راحتی می‌توانید کارهای قبلی مشتریان را در سیستم خود پیدا و مجددا چاپ کنید؛ کافی است تصویر و مسیر ذخیره‌سازی هر کار در رایانه‌ی خود را در فاکتور ثبت کنید.

امکان طراحی چاپ فاکتور در نرم افزار چاپ

به راحتی هر جزء فاکتورها و حواله‌ها را برای چاپ طراحی کنید. طیف وسیعی از اجزای تشکیل دهنده‌ی یک فاکتور به اختیار شما برروی فاکتور چاپ می‌شود. تعیین اندازه‌ی نوشتار، نوع نوشتار، محل قرارگیری و متن عناوین؛ همچنین چاپ یا عدم چاپ آن‌ها، عکس کالا، بارکد کالا، ابعاد کالا، محل قرارگیری کالا در انبار تنها بخشی از امکان طراحی چاپ است که شما می‌توانید آن‌ها را مشخص نمایید.

جستجوی مشروح کالای فروش در نرم افزار حسابداری

با هر اطلاعی که از کار چاپی دارید مراحل پی‌گیری و آمادگی آن‌ را ثبت کنید. کافی است بخشی از نام مشتری، شماره اتومات کار، توضیحی از کار، نام کار، شماره فاکتور را بدانید؛ به این ترتیب لیستی از کارهای مشمول نمایش یافته و با کمک تصویر کار می‌توانید آن را برای ثبت انتخاب نمایید؛ اگرچه با داشتن بارکدخوان انتخاب کار بسیار سریع‌تر خواهد بود.

2 Comments

  1. کاربر مهمان گفت:

    آیا امکان ثبت فرمول تولید محصولات و در نهایت ثبت تولید کالاها در این نرم افزار ممکن می باشد؟

    • پشتیبان حسیب گفت:

      درود بر شما

      بله، با داشتن قابلیت تولید و فرمولاسیون، این امکان وجود دارد. ابتدا ثبت فرمول روال تولید کالا و در نهایت ثبت برگه تولید محصول.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *